Kapcsolat

Tel: +36-70/318-5716
E-mail: majortimi77@gmail.com

Nyitvatartás:
Hétfő: 14.00 - 20.00

Kedd: 14.00 - 20.00

Szerda: 8.00 - 14.00

Csütörtök: 14.00 - 20.00

Péntek: 8.00 - 14.00

Szombat: 8.00 - 14.00

Vasárnap: Zárva

Házirend

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.

1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és honlapunkon egyaránt.
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait.

2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, stb.).

3. Kérjük, ügyeljenek a tisztaságra. Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás. Kérjük, ha üzletünkben valahol tisztasági problémát észlel, jelezze azt munkatársainknak.

4. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. A pontos kezdéshez pár perccel előbbi érkezés szükséges, a szolgáltatástól függően (erről a megfelelő szakemberünktől előzetes tájékoztatás kérhető).

5. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést végigcsinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség.

6. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges:

- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több mint 48 órával történik.

- b. Amennyiben Vendégünk egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra, de több mint 24 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése előtti 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a, a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat Vendégünk következő látogatása során számlázzuk.

- c. Amennyiben Vendégünk nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 6/b. pont alapján járunk el és a rendelkezésre állási díjat a következő látogatás alkalmával számlázzuk. Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat következő látogatása alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonunk szolgáltatásait.

- d. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és SMS-en keresztül tehető meg.

7. Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezünk. Áraink nem alkuképesek.

8. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérjük, tartsa szem előtt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönjük megértését.

9. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.

10. Szakembereink előzetes engedélye nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.

11. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

12. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

A Házirend jelen verziója 2018. Január 01. napjától lép életbe.

Köszönjük Vendégeinknek, hogy házirendünk betartásával hozzájárulnak zökkenőmentes és rendezett üzletmenetünkhöz, valamint többi Vendégünk nyugalmához!
Szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánunk!